suport clienti - Departamentul de suport clienti

Departamentul de suport clienti

Avand in vedere noile restrictii din pandemie o companie de servicii de telecomunicatii ofera suportul tehnic doar la telefon.

Intr-o zi, suparat, un client bate cat poate de tare in usa companiei.

Pentru a evita un conflict este invitat inauntru de Ceo-ul companiei:

-De ce sunteti atat de suparat?

De cinci zile sun in continuu la numarul de suport in call center si nu-mi raspunde nimeni!

La ce numar ati sunat? intreaba Ceo

La numarul 0700 2300!

-Domnule! De unde aveti acest numar?

De pe usa dumneavoastra! raspunde rastit clientul!

Gata gata! Nu va suparati! Acesta era programul nostru, afisat! Daca tot ati venit, sa va ajutam sa va rezolvati problema. Ce s-a intamplat? Cu ce va putem fi de folos?

Trebuie sa lucrez de acasa si nu mai pot sa ma conectez la internet!

-Ati folosit parola corecta?

Binenteles! Am vazut-o la colegul meu!

Imi puteti spune care este parola? Sa verificam?

Desigur! Opt steluțe!

by Kizzi

Please follow and like us:
follow subscribe - Departamentul de suport clienti1
en US Tweet - Departamentul de suport clienti 20
en US save - Departamentul de suport clienti20

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

PariPont
Citește articolul precedent:
Ziua educatiei
5 octombrie: Ziua profesorului

Profesorii au demonstrat că, dacă beneficiază de sprijin şi cursuri de formare, îşi sporesc abilităţile de adaptare a metodelor de...

Închide